- To wydarzenie minęło.

Halloween night nocowanka w OSJkids
29/10/2021 18:00 - 30/10/2021 12:00
150zł
Niezwykła przygoda dla małych odkrywców i wolna noc dla Rodziców!
Nie czekaj, przyjdź do OSJKids lub wyślij zgłoszenie mailem, smsem i zapisz swoje dziecko już dziś na HALLOWEENOWĄ NOC W OSJkids
Nie czekaj, przyjdź do OSJKids lub wyślij zgłoszenie mailem, smsem i zapisz swoje dziecko już dziś na HALLOWEENOWĄ NOC W OSJkids
Impreza adresowana jest do dzieci w wieku 5-8 lat.
Dzieci będą nocowały w siedzibie szkoły językowej – OSJ Warszewo przy ulicy Duńskiej, a cała impreza zakończy się następnego dnia o godz. 12.00.
W programie:
– Halloween party
– gry i zabawy w języku angielskim
– teatr cieni
– czary, magia i eliksiry
– kolacja
a po kolacji …..
Dzieci będą nocowały w siedzibie szkoły językowej – OSJ Warszewo przy ulicy Duńskiej, a cała impreza zakończy się następnego dnia o godz. 12.00.
W programie:
– Halloween party
– gry i zabawy w języku angielskim
– teatr cieni
– czary, magia i eliksiry
– kolacja
a po kolacji …..
Reszta atrakcji pozostanie mroczną tajemnicą….
W cenie: kolacja, śniadanie, woda, soki, pamiątkowe dyplomy, materiały plastyczne, składniki „magicznych eliksirów”.
Zapisy:
telefoniczne 690620661 / 519727325
osobiście w OSJ Warszewo
email: recepcja@osj.com.pl
(warunkiem wpisania dziecka na listę uczestników jest wpłacenie bezzwrotnej zaliczki w kwocie 50 zł
Informacje dodatkowe:
Rodzice, zapisując dziecko na „Halloween night w OSJkids”, zapoznają się z regulaminem wydarzenia oraz wypełniają formularz zgłoszenia
w dzień imprezy Uczestnicy wydarzenia przychodzą przebrani w stroje halloweenowe dzieci przynoszą ze sobą dobry humor, dres, T-shirt, leginsy na przebranie oraz karimatę, małą poduszkę, śpiwór lub koc, latarkę, buty na zmianę.
Zapisy:
telefoniczne 690620661 / 519727325
osobiście w OSJ Warszewo
email: recepcja@osj.com.pl
(warunkiem wpisania dziecka na listę uczestników jest wpłacenie bezzwrotnej zaliczki w kwocie 50 zł
Informacje dodatkowe:
Rodzice, zapisując dziecko na „Halloween night w OSJkids”, zapoznają się z regulaminem wydarzenia oraz wypełniają formularz zgłoszenia
w dzień imprezy Uczestnicy wydarzenia przychodzą przebrani w stroje halloweenowe dzieci przynoszą ze sobą dobry humor, dres, T-shirt, leginsy na przebranie oraz karimatę, małą poduszkę, śpiwór lub koc, latarkę, buty na zmianę.
Regulamin imprezy „Halloween night w OSJkids”
1. Organizatorem Wydarzenia są Osiedlowe Szkoły Językowe.
2. Wydarzenie jest przeznaczone dla dzieci w wieku od 5 do 8 lat (dalej: Uczestnicy).
3. Organizator przewiduje maksymalną liczbę Uczestników w wymiarze 15 osób, przy czym o zakwalifikowaniu do uczestnictwa w Wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń.
4. Rodzic/Opiekun zapisując swoje dziecko wyraża zgodę na uczestnictwo dziecka w imprezie
5. Warunkiem wpisania dziecka na listę uczestników jest wpłata zaliczki bezzwrotnej w wysokości 50zł w recepcji szkoły lub na konto 29 1020 4795 0000 9802 0267 0479
6. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wydarzenia opiekun wpłaca pozostałą kwotę w wysokości 100 zł w recepcji szkoły.
7. Termin i czas spotkania: noc z 29 na 30 października (z piątku na sobotę),
od godz. 18.00 do godz. 12.00 dnia następnego.
8. Uczestnicy przynoszą ze sobą:
– wygodne ubranie na przebranie (np. dres, skarpetki)
– śpiwór lub koc, poduszkę i karimatę;
– latarkę
– obuwie na zmianę
– ulubione zdrowe przekąski!
9. Podczas całej imprezy obowiązuje bezwzględny zakaz samodzielnego wychodzenia z siedziby szkoły. W przypadku złamania zakazu Uczestnik opuszcza imprezę, a opiekun powiadamia telefonicznie Rodziców/Opiekunów, którzy odbierają swoje dziecko.
10. Organizator nie zapewnia ubezpieczenia Uczestników (w szczególności w zakresie NNW i OC) oraz nie zapewnia stałej obecności służb ratowniczych.
1. Organizatorem Wydarzenia są Osiedlowe Szkoły Językowe.
2. Wydarzenie jest przeznaczone dla dzieci w wieku od 5 do 8 lat (dalej: Uczestnicy).
3. Organizator przewiduje maksymalną liczbę Uczestników w wymiarze 15 osób, przy czym o zakwalifikowaniu do uczestnictwa w Wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń.
4. Rodzic/Opiekun zapisując swoje dziecko wyraża zgodę na uczestnictwo dziecka w imprezie
5. Warunkiem wpisania dziecka na listę uczestników jest wpłata zaliczki bezzwrotnej w wysokości 50zł w recepcji szkoły lub na konto 29 1020 4795 0000 9802 0267 0479
6. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wydarzenia opiekun wpłaca pozostałą kwotę w wysokości 100 zł w recepcji szkoły.
7. Termin i czas spotkania: noc z 29 na 30 października (z piątku na sobotę),
od godz. 18.00 do godz. 12.00 dnia następnego.
8. Uczestnicy przynoszą ze sobą:
– wygodne ubranie na przebranie (np. dres, skarpetki)
– śpiwór lub koc, poduszkę i karimatę;
– latarkę
– obuwie na zmianę
– ulubione zdrowe przekąski!
9. Podczas całej imprezy obowiązuje bezwzględny zakaz samodzielnego wychodzenia z siedziby szkoły. W przypadku złamania zakazu Uczestnik opuszcza imprezę, a opiekun powiadamia telefonicznie Rodziców/Opiekunów, którzy odbierają swoje dziecko.
10. Organizator nie zapewnia ubezpieczenia Uczestników (w szczególności w zakresie NNW i OC) oraz nie zapewnia stałej obecności służb ratowniczych.